lørdag 23. august 2008

Mitt "MEL"... som jeg baker med... 0,2 g k pr 100g

7 kommentarer:

familiens Johnsens hverdag sa...

Hvor får en kjøpt dette "melet".... skal prøve noen av oppskriftene dine.. takk:)

Familien Kristensen sa...

kjøpes på helsekostbutikk.. også får man også kjøpt det der hvor de selger treningssupplementer. Ettersom det er proteinpulver og kan brukes som shake... :)

beathey sa...

blæ kjøpte feil jeg:( kjøpte multipower:
formel 80+10
dobbeltvirkende proteinkonsentrat... kan jeg bruke det isteden?

Familien Kristensen sa...

80 + 10 har høyere karbohydratinnhold (3,6 pr 100g). Jeg har ikke bakt med det selv, men ser ikke noen grunn til at du ikke skal kunne bake med det. :) Du må bare regne med litt mer karbo da...

beathey sa...

hm det står 0,6 per hundre gram da:S men stemmer ikke det?=) vil takke deg,oppskriftene dine har reddet meg:)

Familien Kristensen sa...

ok.. jeg googla det på nett da jeg ikke kjenner til akkurat den, også leser jeg nå at det var for den med jordbærsmak.. Men da så... :)

Har ikek bakt med det før, men det går helt sikkert helt fint!! :)

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding:) Det varmer mitt hjerte:):)

forrestn så er et tips å benytte glutnmel når du baker med proteinmel.. 1 ts på 5 gr med glutenmel inneholder
1 gr karbohydrater, og hele 3,8 gr proteiner. Det hele henger mye bedre sammen med glutenmel i.. :) Fås kjøpt på helsekosten:)

beathey sa...

takk:) du e en engel=)