tirsdag 22. april 2008

Så hva er denne livsstilen spør du....


Denne bloggen er for ALLE som ønsker en å følge...
En som leder gjennom eksempel, og viser dere hvordan jeg går fram for å bli slank!
Jeg er bare en jente som har blitt avskrevet av legen min, og min ernæringsfysiolog.
Ifølge dem er det lite å gjøre med det, ettersom jeg lever så sunt.
Men jeg er ikke alene!

Jeg har nå tatt saken i mine egne hender, og ønsker å gå ned i vekt ved å endre til en lav-karbo livsstil. Dette er ikke noe legen anbefaler, så dette er ene å alene min egen idé, og ikke noe jeg kan påstå å ha støtte for hos den norske legestand. Ved å gå ned i vekt ønsker jeg å tilpasse mitt ytre til ”indre tynnere-selv”.

Jeg har samlet mye kunnskap om trening og kosthold opp gjennom årene.
Jeg vet av erfaring at DIETTER IKKE FUNGERER I DET LANGE LØP!
Dette er derfor INGEN DIETT, men en endring av LIVSSTIL for de av oss som ikke har ”tynn-genet”!

Dette handler imidlertid ikke om å møte standarden til samfunnet, dette er om DEG!
Dette er om hvordan du kan se best ut, å fylle ditt potensiale!
Ved å ha en lav-karbo livsstil kan du bli ”ditt beste selv”, og det er MIN intensjon!
Jeg skal bli mitt beste jeg!

Vil du joine meg?


Ingen kommentarer: